
Nye markedsførings-initiativer: Skab succes i din virksomhed
Flere end 60 virksomheder deltog
Udgivet:25. maj 2023, 13.22
Læsetid:1 minut
Markedsdirektør Jens Bundgaard Poulsen glæder sig over et vellykket arrangement med kunderne, hvor der også var tid til dialog bagefter. Foto: Steen Don
MARKEDSFØRING »Succes med din markedsføring i en udfordret tid«.
Det var overskriften på det markedsførings-foredrag, som mere end 60 virksomheder fra Skive egnen har deltaget i tirsdag-onsdag i KCS i Skive.
Mediehuset Skive var vært ved arrangementet, hvor BIS Media fortalte om de påvirkninger og indsatser, der skal til, når man skal have succes i en udfordret tid.
Selv om der er mange lyspunkter i den danske økonomi - herunder stigende beskæftigelse og faldende inflation - er der fortsat udfordringer for mange virksomheder. Derfor satte Mediehuset Skive Folkeblad fokus på hvad den enkelte virksomhed kan gøre for at forbedre markedsføringen.
BIS Media havde set på de mekanismer som tidligere kriser har affødt og taget læring ud via konkrete cases og internationale analyser. De kunne anvise flere veje til, hvordan den enkelte virksomhed kan agere. Der blev sat ord på fordele og ulemper - og hvad man som virksomhed skal være særligt opmærksom på.
- Arrangementet har været en stor succes. Og det var dejligt at møde vores kunder på en anden måde i de her to dage, hvor der er også var tid til en god dialog efterfølgende. Vi har modtaget mange positive tilkendegivelser fra deltagerne, siger markedsdirektør for Mediehuset Skive Folkeblad, Jens Bundgaard Poulsen.
Han leder mediehusets salgsafdeling, der har videreudviklet nye grundpakker og tilkøbsmoduler, som giver butikker og virksomheder muligheder for at vælge præcis den markedsføring - på print eller digitalt - der bedst muligt kan optimere salget. O.D.
Indlæser debat