
Ekspert vurderer at cykel-etape er rigtig god branding: - Det er den helt rigtige strategi
Skive Kommune skal følge investeringen af fjerde etape af PostNord Danmark Rundt op med flere »skæve« branding-tiltag, mener brandingekspert
Udgivet:19. august 2022, 10.41
Læsetid:3 minutter
BRANDING Da Skive Kommune valgte at smide omkring en million kroner efter at blive både start- og mål-by for fjerde etape af PostNord Danmark Rundt, så var det den helt rigtige strategi i forhold til positiv omtale og branding.
Det er i hvert fald den klare opfattelse hos Carsten Herholdt, der til daglig driver The Brand Agenc...
Vil du have fuld adgang til alle artikler på skivefolkeblad.dk?
Første måned for 19 kr.
Herefter 99 kr. pr. måned
KOM I GANG NUOG LÆS ARTIKLER OM 2 MIN.
Tilbuddet gælder kun nye kunder og abonnementet fortsætter til normalpris. Nem opsigelse. Har du benyttet dig af tilbuddet inden for de seneste seks måneder? Se din pris her
Ønsker du kun at læse denne artikel? Køb dagsadgang her
Er du interesseret i e-avisen eller avisen leveret i din postkasse? Klik her
Allerede abonnent? Log ind