Ekspert vurderer at cykel-etape er rigtig god branding: - Det er den helt rigtige strategi

Skive Kommune skal følge investeringen af fjerde etape af PostNord Danmark Rundt op med flere »skæve« branding-tiltag, mener brandingekspert

Udgivet:19. august 2022, 10.41

Læsetid:3 minutter

BRANDING Da Skive Kommune valgte at smide omkring en million kroner efter at blive både start- og mål-by for fjerde etape af PostNord Danmark Rundt, så var det den helt rigtige strategi i forhold til positiv omtale og branding.

Det er i hvert fald den klare opfattelse hos Carsten Herholdt, der til daglig driver The Brand Agenc...

Få fuld adgang til alle artikler på skivefolkeblad.dk

Første måned 1 kr.

Herefter 89 kr./md.

FÅ ADGANG NU
MobilePay
Betalingskort

Allerede abonnent? Log ind

Tilbuddet gælder kun nye kunder og abonnementet fortsætter efter introduktionsperioden til normalpris på 89 kr. pr. måned. Opsig når du vil til udgangen af en betalingsperiode. Mindsteprisen er 1 kr.
Har du benyttet dig af tilbuddet inden for de seneste seks måneder? Se din pris her

Du kan også købe adgang i 24 TIMER

Interesseret i e-avisen eller avisen leveret i din postkasse? Så kan du se priser her

Mest læste

Skive

Se flere

Mest læste på Skive Folkeblad

Seneste nyt

Se flere