Ekspert vurderer at cykel-etape er rigtig god branding: - Det er den helt rigtige strategi

Skive Kommune skal følge investeringen af fjerde etape af PostNord Danmark Rundt op med flere »skæve« branding-tiltag, mener brandingekspert

Udgivet:19. august 2022, 10.41

Læsetid:3 minutter

BRANDING Da Skive Kommune valgte at smide omkring en million kroner efter at blive både start- og mål-by for fjerde etape af PostNord Danmark Rundt, så var det den helt rigtige strategi i forhold til positiv omtale og branding.

Det er i hvert fald den klare opfattelse hos Carsten Herholdt, der til daglig driver The Brand Agenc...

Vil du have fuld adgang til alle artikler på skivefolkeblad.dk?

Første måned for 19 kr.

Herefter 99 kr. pr. måned

KOM I GANG NU
OG LÆS ARTIKLER OM 2 MIN.
MobilePay

Tilbuddet gælder kun nye kunder og abonnementet fortsætter til normalpris. Nem opsigelse. Har du benyttet dig af tilbuddet inden for de seneste seks måneder? Se din pris her

Ønsker du kun at læse denne artikel? Køb dagsadgang her

Er du interesseret i e-avisen eller avisen leveret i din postkasse? Klik her

Allerede abonnent? Log ind